piątek, 19 czerwca 2020

Rozmowa z Jarosławem Kuźniarem


Dziennikarz, redaktor i publicysta- Jarosław Kuźniar, była naszym kolejnym gościem i rozmówcą w ramach kampanii #TacyjakMy. Pan Jarosław opowiedział uczniom o swojej drodze do sukcesu, o cieniach i blaskach bycia rozpoznawalnym i to co najważniejsze o tajnikach pracy dziennikarza. Udowodnił nam wszystkim, że determinacją i ciężką pracą, mimo problemów z matematyką:))) można spełniać swoje marzenia.

Wszystkie dotychczasowe spotkania i rozmowy znajdują się na specjalnie w tym celu stworzonym blogu. Zapraszamy do lektury.

W październiku rozpoczęłam kampanię/ akcję, a nawet projekt #TacyjakMy, która ma na celu przybliżenie uczniom ciekawych, znanych publicznie osób i ich pasji. Przyświeca mi taki cel, aby uczniowie przekonali się, że sukces jest sprawą subiektywną i ciężką systematyczną pracą, pokorą i uczciwością można wiele osiągnąć.Porażki są stałym i nieodzownym elementem naszego życia, ważne, by z każdej z nich wyciągać dla siebie naukę. Akcję rozpoczęliśmy z Panem Michałem Leksińskim, podróżnikiem i alpinistą, ale przede wszystkim autentycznym, ciepłym człowiekiem. Dziś w naszej szkole przeprowadził warsztaty motywacyjne. Kolejną osobą, która będzie bohaterem akcji był Pan Szymon Ziółkowski, mistrz olimpijski i aktywista społeczny, były Poseł na Sejm RP oraz Senator RP Pan Jan Libicki. Nasze zaproszenie przyjął też aktor Pan Mieczysław Hryniewicz. Kolejnych osób miało być jeszcze wiele, mieliśmy już nawet umówione terminy i niestety spotkania nie doszły do skutku. Działalność szkoły z uwagi na pandemię została ograniczona i nasze aktywności również.

Na szczęście szybko przyszła refleksja i postanowiłam przekierować akcję do wirtualnego świata. Poprosiłam gości o możliwość nagrania rozmowy i następnie jej publikację w sieci. Niektórzy z nich zgodzili się, za co jestem bardzo wdzięczna.

Pierwszym wirtualnym gościem, z którym przeprowadziłam rozmowę jest dziennikarz i podróżnik, który prowadzi nietuzinkowe programy w telewizji TTV. Jego najświeższą produkcją jest program z udziałem osób z zespołem Downa “Down The Road. Zespół w trasie”, czyli Przemek Kossakowski.

Drugim moim rozmówcą była wspomniana Pani Olga Bończyk, a trzecim Pan Jarosław Kuźniar. Warto obejrzeć tę inspirującą rozmowę i przesłać ją swoim uczniom.

Ma potrzeby akcji powstał blog, na którym relacjonuję wszystkie rozmowy i spotkania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisarka- Joanna Bator

Rok szkolny dobiega końca, zatem i moja kampania #TacyjakMy również. Moim ostatnim gościem była pisarka, felietonistka i publicystka Joann...